Drodzy Klienci,
Przepraszam Państwa bardzo serdecznie za to, że zawiodłam Was w ostatnich dniach działalności. Uważam, że należą się Państwu wyjaśnienia. Tuż przed wyjątkowym świętem Dniem Mamy, kilka firm zewnętrznych, z którymi do tej pory współpracowałam – odmówiło mi tej współpracy, niektóre firmy zwiodły z niedostarczeniem paczek, na domiar tego wszystkiego, system sklepu został przeciążony. Takie sytuacje zdarzają się w każdej firmie, tym bardziej, gdy prowadzi się jednoosobową działalność gospodarczą. Wierzę w to, że w najbliższych dniach uda mi się to wszystko naprawić i wszystko wróci do normy.
Gwarantuję, że po weryfikacji przelewów, wpływu środków na nasze konto i rozliczeniu wszystkich transakcji każdemu Klientowi pieniądze zostaną zwrócone.
Wrócimy do dalszej pracy, gdy znajdziemy nową firmę poligraficzną oraz nawiążemy nową współpracę z firmą przewozową.
Z wyrazami szacunku,
M. Zabłocka